Nog even ... - Reisverslag uit Gent, België van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu Nog even ... - Reisverslag uit Gent, België van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu

Nog even ...

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Filip en Marieke

11 Mei 2007 | België, Gent

Dag vrienden, familie en toevallige bezoekers,

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik nog eens een berichtje achter liet op deze site. Ik was eerlijk gezegd aan het wachten tot ik wat meer zekerheid had over een job in Vietnam. Ijdele hoop zo blijkt. Het is ondertussen nog maar eens duidelijk geworden dat een job in het buitenland en zekerheid niet samen gaan. Ik weet voorlopig nog niet meer dan dat ik geselecteerd ben voor het VSO. Ik zou mogelijks een job kunnen hebben in Quy Nhon, maar dat is op dit moment helemaal nog niet zeker. De werkgever moet eerst nog officieel toestemming geven en het nodige papierwerk doen.
Het is niet zo evident om met die onzekerheid om te gaan. Volgende donderdag vertrek ik al naar Vietnam. Ik ben volop afscheid aan het nemen van iedereen (heel erg sorry aan de mensen die ik niet meer heb kunnen zien, het zijn geschift drukke weken geweest). Ik weet op dit moment echter nog niet of ik voor een maand, 6 maanden of 2 jaar afscheid aan het nemen ben. Ik heb er geen idee van hoe mijn leven er over een maand zal uitzien. Ik zou me daar ontzettend druk in kunnen maken (wat ik ook gedaan heb, geloof me), maar dat haalt uiteindelijk weinig uit. Ik wen elke keer een beetje meer aan dit chaotische leven. Hé, we zien wel weer. In ieder geval is mijn leven ontzettend spannend en boeiend.
Nog een weekje en ik ben terug bij mijn liefste. Hoewel ik iedereen hier hard ga missen kijk ik er ook wel naar uit. En misschien sta ik hier over een paar weken al terug, dus zo erg is dat allemaal niet.

  • 11 Mei 2007 - 18:41

    Papa En Mama:

    Marieke
    Uw bedje is opgemaakt kom dus maar vanaf zaterdag even terug bij papa en mama!

  • 12 Mei 2007 - 08:13

    Filip:

    Hopelijk lukt het een beetje met de verhuis zaterdag en de hectische voorbereidingen op je vertrek. Ik tel intussen de dagen af!

  • 12 Mei 2007 - 08:58

    Ann:

    Dag Marieke,
    Ik hoop van harte dat het allemaal meevalt en dat je je project voor 2 jaar krijgt.
    We zullen je zeker missen in de cité maar laat af en toe een woordje achter op deze boeiende site en dan weten we ook dat alles goed met je gaat.
    Dikke knuffel, ook voor filip, en tot over enkele weken, 6 maand of 2 jaar ;-)
    Het ga je goed!!
    (ex-)buurvrouw,
    Ann.

  • 12 Mei 2007 - 09:51

    Mark Van Put:

    Merci voor alle spannende berichten van de voorbije maanden.
    Er is - zo zegt men mij - enkel dit/het
    ogenblik.
    In die ogenblikken alle goeds - hoe, wat of waar dan ook -voor de komende weken, maanden enzoverder.
    Groet!























































  • 12 Mei 2007 - 17:59

    Katrien:

    Marieke, ik wens je nog even langs virtuele weg nog even het allerbeste toe! wat hier niemand kan ontkennen is dat het er inderdaad allemaal heel spannend en boeiend uitziet! Maar iets in me zegt dat je zelfs in die chaotische en onzekere Vietnamse toestanden heel snel op je pootjes terecht gaat komen! Veel succes!

    Dikke zoen x

  • 14 Mei 2007 - 21:56

    Annietché:

    En ik ga je heel erg missen... Wat niet wegneemt dat ik blij ben voor jou dat je eindelijk zal vertrekken naar Vietnam. Maar toch... En nu maar duimen dat de universiteit jou de job geeft!

  • 15 Mei 2007 - 20:48

    Hey Marieke:

    Leuk dat ik je nog even heb kunnen zien op het feestje zaterdag.
    Wiiiieeeew, krijg zoveel kriebels als ik dit hier lees, zou best wel willen ruilen met jou!
    Hopelijk heb je snel wat meer zekerheid ginder. Verder veel plezier en geniet ervan.
    Veel liefs Nathalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Filip en Marieke

Ooit droomde ik ervan om te werken in de wondere wereld van ontwikkelingssamenwerking, vandaag droom ik niet al wil ik nog veel meer...

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 121224

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: