reacties verdwenen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu reacties verdwenen - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu

reacties verdwenen

Door: Filip

Blijf op de hoogte en volg Filip en Marieke

04 Februari 2007 | Vietnam, Hanoi

Wegens de incompetentie van de auteur zijn tijdens het herwerken van de laatste verhalen helaas heel wat reacties verdwenen. De auteur biedt z'n excuses aan voor dit grote onrecht en belooft om in de toekomst meer respect te tonen voor de literaire uitspattingen van anderen...

  • 05 Februari 2007 - 13:58

    Anniek:

    Filip, filip, filip toch... Hoe is dat nu toch mogelijk? Marieke heeft jou nog maar twee weken alleen gelaten en je zit al in de "problemen"!
    Maar kom, nog een geluk dat je jouw eigen schrijfselen niet gewist hebt. En tenzij je van plan bent ook jouw geheugen te wissen, kijk ik al uit naar jouw volgend blog-avontuur!!

  • 05 Februari 2007 - 15:01

    Marieke:

    Inderdaad Filip! Een beetje opletten in het vervolg hé. Ik mis de berichtjes. Bij deze een warme oproep aan iedereen om snel nieuwe reacties te plaatsen.

    Ik mis je Filip!

  • 06 Februari 2007 - 06:53

    Papa En Mama:

    filiperken...
    Ik heb nu eindelijk de tijd om al je berichten eens te printen en door te geven aan oma en pepe.
    Ik neem dan ook detijd om alles eens 'rustig' te lezen. We zijn reuze benieuwd.
    Ik stuur naar Marieke een emailadres van een eprsoon die jou misschien kan verder helpen. Ik kreeg dit via iemand van OVSG.

  • 06 Februari 2007 - 06:55

    Jan En Lut:

    Filip voor alle duidelijkheid, de papa en mama zijn jan en lut... 't Is de verbondenheid hé

  • 08 Februari 2007 - 17:09

    Anniek:

    Ooo Filip! Ik had nog niet gezien dat je foto's geplaatst had. Dankjewel, ze zijn een leuke en mooie aanvulling op jouw verhalen. Ik heb ze dus met plezier en uitgebreid bekeken!

  • 09 Februari 2007 - 11:50

    Greet:

    Typisch he... Hoe doe je het toch. Super om nog eens wat fotootjes te zien, zo krijgen we toch nog een beetje meer voeling met hoe het daar is. Ik zie Kobe al meedoen met de speeltijddansjes haha

  • 10 Februari 2007 - 10:02

    Caroline:

    hey filip het zijn mooie foto's van daar en de verhalen zijn ook niet mis hè niet te zat worden hè allee nog veel geluk daar. tot de volgende keer hè je weet misschien niet wie ik ben maar ben de poetsvrouw bij je mamatot ziens hè

  • 10 Februari 2007 - 12:45

    Hanne:

    hoi filip

    super om al die foto's te zien! alhoewel dat die bokalen er niet zo smakelijk uitzien :-D

    het beste daar!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Filip en Marieke

Ooit droomde ik ervan om te werken in de wondere wereld van ontwikkelingssamenwerking, vandaag droom ik niet al wil ik nog veel meer...

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 36533
Totaal aantal bezoekers 121077

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: