Wie adopteert Rudy? - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu Wie adopteert Rudy? - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu

Wie adopteert Rudy?

Door: Marieke

Blijf op de hoogte en volg Filip en Marieke

02 November 2007 | Vietnam, Hanoi

Wie adopteert Rudy?

We hebben altijd ontzettend genoten van onze Rudy. Het doet dan ook ontzettend pijn dat Rudy binnenkort dakloos is. We konden hem onmogelijk meenemen naar Vietnam. Mijn broer die al een hele tijd heel goed voor Rudy zorgt verhuist binnenkort en mag Rudy niet meenemen. We zijn nu heel hard op zoek naar een nieuwe thuis voor Rudy.

Rudy is op zijn minst een kat met karakter. Hij werd in zijn prille jeugd aangevallen door de kat van de buren, Nori. In het gevecht dat hij toen onmogelijk kon winnen is hij zijn oogje verloren. Rudy revalideerde snel en kan nu als de beste springen en klauteren. Toch maakt het verlies van zijn oogje hem vaak onzeker. Buiten zet Rudy een stoer imago op om zijn onzekerheid te compenseren. Binnen is Rudy echter een schatje.

Willen jullie alsjeblief allemaal heel hard nadenken of jullie Rudy kunnen adopteren? Als je zelf geen plaats hebt, vraag je dan alsjeblief eens na bij al je vrienden, buren en familieleden of ze Rudy willen opnemen?

Alvast heel erg bedankt!!

• 02 November 2007 - 07:09

Freek:

Hij heeft zijn oogje nog, het werkt alleen niet meer ;-)

• 06 November 2007 - 18:53

Rita:

MARIEKE,
    Jullie Rudy is om te stelen!!!Maar wij hebben al een oudere kater in huis, die iedere kat wegjaagt die in zijn buurt komt.Maar los daarvan,je weet nooit dat ik de volgende dagen iemand tegenkom die voor jullie Rudy kan zorgen....
    Veel groeten!!
    Rita

• 23 November 2007 - 16:56

Freek:

Rudi zit momenteel in het verre Limburg

(Waarvoor dank)