Nu met beelden - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu Nu met beelden - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu

Nu met beelden

Door: Filip en Marieke

Blijf op de hoogte en volg Filip en Marieke

02 Juni 2007 | Vietnam, Hanoi

Hallo iedereen,

Bedankt voor de berichten! Dat is echt leuk. We hebben nu ook wat foto's bij de laatste 2 berichten geplaatst en hier en daar staan korte videofragmenten.

  • 02 Juni 2007 - 15:21

    Papa:

    Hallo,
    de videootjes zijn echt wel leuk! Heb net deze week een voordracht gegeven bij de lerarenopleiding, helaas daar stonden ze mij niet zo gelijnd en netjes op te wachten... 't cultuurverschil is wel er groot!

  • 03 Juni 2007 - 09:56

    Tante Mie-jef:

    dag marieke,
    hier enkele goede tips voor je brandwonde.
    Ik vermoed een 2de graadsverbranding dus moet je die heel zorgvuldig verzorgen.Voordat je een nieuw compres opbrengt moet je de wonde zo steriel mogelijk reinigen. De blaasjes niet openmaken indien mogelijk(anders grotere kans op besmetting) en daarna een compres met je zalf aanbrengen. Goed afsluiten voor de buitenlucht.Dus zeker niet zonder verband rondlopen.
    Dagelijks verversen en iedere keer de zalf verwijderen en de wonde reinigen.
    Bel in ieder geval maandag je dokter.
    Hopelijk kijk je vlug je naar je berichten, ik wist niet op welke manier je het snelst te bereiken.
    veel liefs, groetjes aan Filip
    tante Mie-Jef

  • 06 Juni 2007 - 07:30

    Sabine:

    Leuk van die foto's, er zitten echt vree wijze bij! Voor de filmpjes ga ik een andere computer moeten afwachten, maar die virtuele Skype rondleiding door je huis was ook al heel leuk.
    Gisteren deelde een 14-jarige medecapoeirista me mee dat ze binnenkort in Vietnam beginnen met rijst telen. Zijn ze toch al een tijdje mee bezig hé dacht ik...

  • 06 Juni 2007 - 19:49

    Claude:

    Hellow there,

    de eerste bewegende beelden zijn idd de moeite om te zien, maakt mijn ongeduld enkel groter! Een paar vraagjes: voor de visumaanvraag wordt gevraagd naar een naam en adres van personen en plaatsen die ik ginds ga bezoeken. Kan je mij een adres doorgeven aub. Als extra info ga ik jullie namen en het project waarvoor Filip werkt doorgeven, ik denk dat dit zal volstaan. Vraag 2: De job die Marieke daar zal doen, valt die onder hetzelfde project? maw, is haar naam eveneens bekend onder dezelfde organisatie? Ik ben ook van plan eens contact op te nemen met de basis in Essen hieromtrent. Vele groeten en see ya both soon!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Filip en Marieke

Ooit droomde ik ervan om te werken in de wondere wereld van ontwikkelingssamenwerking, vandaag droom ik niet al wil ik nog veel meer...

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 121187

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: