Enkele foto's - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu Enkele foto's - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu

Enkele foto's

Door: Filip

Blijf op de hoogte en volg Filip en Marieke

06 Oktober 2007 | Vietnam, Hanoi

Terwijl we onder andere in enkele provincies een situatie analyse uitvoeren, enkele kinderrechtentrainingen organiseren en een training of trainers voorbereiden met een international consultant is het hoog tijd om enkele foto's te plaatsen, op vraag van Freek...

Vele groetjes aan het thuisfront,
Filip

  • 06 Oktober 2007 - 22:44

    Annietché:

    Leuk, leuk!
    Zeg Filip, n.a.v. de gitarist in het videooke (vraag mij niet waarom, hehe) vroeg ik mij plots af of de Vietnamezen Westerse mensen zien als langneuzen. Of is dit 'typisch' Chinees?

  • 07 Oktober 2007 - 06:06

    Filip:

    Uit ervaring weet ik dat Filipino's onze welgevormde reukorganen als onderwerp van spot beschouwen. In Vietnam heb ik daarentegen nog geen expliciete commentaar gegeven op m'n de grootte van m'n neus...

  • 07 Oktober 2007 - 09:54

    T. Marina:

    Mooie mensen en landschappen. Heel veel groeten en tot binnenkort.

  • 08 Oktober 2007 - 06:24

    Mieke En Jacques:

    prachtig land ! veel groetjes en misschien tot in november ?

  • 10 Oktober 2007 - 08:35

    Freek:

    haha, bedankt ;-) Mooie foto's!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Filip en Marieke

Ooit droomde ik ervan om te werken in de wondere wereld van ontwikkelingssamenwerking, vandaag droom ik niet al wil ik nog veel meer...

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 314
Totaal aantal bezoekers 121203

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: