Vakantiefoto's - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu Vakantiefoto's - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Filip en Marieke - WaarBenJij.nu

Vakantiefoto's

Door: Filip

Blijf op de hoogte en volg Filip en Marieke

14 September 2008 | Cambodja, Khett Siem Reab

Marieke en ik zijn de eerste week van september naar Angkor Wat en omgeving geweest. Enkele foto's om van te genieten...

Filip

  • 14 September 2008 - 10:32

    Saar:

    Kom vlug terug! En toch geniet maar!

  • 15 September 2008 - 17:03

    Nathalie:

    Dag Filip en Marieke,

    zo leuk om jullie nog eens te horen. Prachtige foto's... Mooi, Mooi, MOoi,...

    Van zodra ik tijd heb lees ik jullie blog en zo ben ik weer volop mee met jullie verhaal...

    Dikke kus Nathalie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Filip en Marieke

Ooit droomde ik ervan om te werken in de wondere wereld van ontwikkelingssamenwerking, vandaag droom ik niet al wil ik nog veel meer...

Actief sinds 12 Nov. 2006
Verslag gelezen: 296
Totaal aantal bezoekers 121189

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: